- Home
- /
- Klantenservice
Klantenservice
Hulp nodig, heb je een vraag over bezorging, betaling of ons retourbeleid? Mocht je andere vragen hebben dan kan er altijd contact met ons worden opgenomen via het contactformulier of telefonisch.
Bestellen
Betaling op factuur is mogelijk voor zakelijke klanten. Kies hiervoor tijdens het afrekenen voor de optie ‘Betaling op factuur’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een factuur op de e-mail.
Let op:
Betalingsplicht bij plaatsing van een bestelling! Wij nemen je bestelling pas in behandeling wij de betaling hebben ontvangen, echter worden de bestelde producten wel direct gereserveerd.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging via de e-mail. Wij nemen binnen 1 werkdag je bestelling in behandeling en ontvang je informatie over de levering/afhaaldatum zodra de levering is ingepland. Indien er gekozen is voor betaling op factuur nemen wij de bestelling in behandeling na ontvangst van betaling.
Heb je gekozen voor zelf afhalen?
Wij nemen contact met je op om een datum en tijdstip af te spreken wanneer de bestelde glas- transportbokken kunnen worden afgehaald bij ons magazijn.
Heb je gekozen voor transport?
Wij nemen contact met jet op om een datum en tijdstip af te spreken wanneer de bestelde producten door ons worden geleverd.
Op onze website zijn online betaling mogelijk met iDeal of Bancontact. Voor zakelijke klanten is op factuur betalen ook mogelijk.
Bezorging & afhalen
Transportkosten worden berekend op basis van het aantal kilometers vanaf ons magazijn, in combinatie met het aantal en soort producten. Op onze website worden de transportkosten automatisch berekend bij het afrekenen. Benieuwd naar welke combinatie van aantal en product de meest voordelige transportoptie biedt? Neem contact met ons op, wij checken het graag voor je!
Onze glas- transportbokken worden door een privé koerier bezorgd. Voor bezorging kies bij het afrekenen de optie ‘bezorging’, de transportkosten worden automatisch berekend na het invullen van je postcode. Wij plannen de dag en tijdstip van bezorging in overleg met je in.
Bestellingen kunnen na ontvangst van betaling opgehaald worden bij ons magazijn. Indien er gekozen is voor eigen afhaal bij het bestellen, nemen wij binnen 1 werkdag contact met je op om een afhaalafspraak te maken.
Producten die op voorraad zijn worden gewoonlijk geleverd binnen 2 tot 5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn worden geleverd binnen 2 tot 4 weken. Indien je bestelling niet binnen deze tijd geleverd kan worden, informeren wij hierover.
Retourneren
Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je echter om welke reden dan ook niet tevreden zijn, accepteren wij retourzendingen binnen 14 na ontvangst van je bestelling. Het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Het volledige aankoopbedrag exclusief transportkosten (indien van toepassing) zal worden teruggestort binnen 14 dagen.
Neem contact op via info@slemstijlvol.nl of bel om een retourzending aan te vragen.
Retourzending kosten
Alle kosten die worden gemaakt voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Wij kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Uitzonderingen
In geval van beschadiging tijdens het transport of fabricagefouten, neem onmiddellijk contact met ons op voor verdere instructies.
Contact
info@slemstijlvol.nl
+31 (0)6 820 45 567
Julianastraat 92, 2751 GA Moerkapelle
Let op: Alleen op afspraak!